Bij Kompas Zuidlaren anticiperen wij op veranderingen. Nu, en ook in de toekomst. We bewegen mee met maatschappelijke ontwikkelingen en ons team is wendbaar genoeg om nieuwe – klantgerichte – stappen te zetten. Wij informeren u daarom graag over een aanstaande verandering binnen onze organisatie.

Het doel van Kompas is – en blijft – dat onze klanten op ons mogen rekenen als het gaat om professioneel financieel beheer. Wij stemmen de aanpak af op de persoonlijke situatie van de klanten en kunnen hen op die manier compleet financieel ontzorgen. Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, worden vanaf woensdag 15 november 2017 de afdelingen binnen Kompas Zuidlaren anders ingericht. Op dinsdag 14 november 2017 zijn wij door de interne verhuizing beperkt bereikbaar.

Financiële zorgvraag staat centraal

De vier nieuwe afdelingen zijn ingedeeld op basis van de financiële zorgvraag van de klanten. Het gaat om de volgende afdelingen:
✓ Klanten die 24-uurs zorg/verblijf hebben;
✓ Klanten die zelfstandig wonen;
✓ Klanten met schulden;
✓ Klanten met vermogen en/of speciale inkomensvragen.

Door deze verbeterde en klantgerichte indeling van ons kantoor kan het goed zijn dat u met een andere contactpersoon te maken krijgt. Het is altijd een professional en een specialist. Het zijn ook vaste aanspreekpunten voor u. De teams van de nieuwe afdelingen hebben namelijk hun eigen expertise en zijn ingedeeld op basis van relevante kennis en ervaring. U kunt bij hen terecht van de intake tot de uitstroom.

Lees het volledige artikel over Kompas Speciaal Financieel Beheer.

35 jaar!

35 jaar Kompas Zuidlaren
Welvaart en welzijn in gesprek